Polanica-Zdrój 03.06.2015 r.
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Miejski Zakład Komunalny w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o. informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.
Leasing używanego pojazdu bazowego z zamiatarką dla Miejski Zakład Komunalny w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o., z opcją wykupu
UZASADNIENIE
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759 z późn. zm.), „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nie została złożona żadna oferta.
Prezes Zarządu
( — )
Jacek Tyniec
Polanica-Zdrój, 25.05.2015 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Zamawiający:
Miejski Zakład Komunalny w Polanicy-Zdroju Spółka z o.o., ul. Spacerowa 2, 57-320 Polanica-Zdrój, zarejestrowany w Sądzie Rejonowym dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS 0000253420, kapitał zakładowy 1 599 800 zł, kapitał wpłacony 100 000 zł, NIP 8831771000
Zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na „Leasing używanego pojazdu bazowego z zamiatarką dla Miejski Zakład Komunalny w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o., z opcją wykupu”
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), zwaną w dalszej części „ustawą” lub „PZP”
- Do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę stosować się będzie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.), jeżeli przepisy PZP nie stanowią inaczej.
- Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Zamawiającego: http://mzk-polanica.pl.
- Zgodnie z art. 27 PZP, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania i informacje Zamawiający i Wykonawcy muszą przekazywać pisemnie. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się za pomocą poczty elektronicznej. Dopuszcza się formę faksu, pod warunkiem niezwłocznego potwierdzenia oryginałem.
- SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego http://mzk-polanica.pl. Na stronie tej znajdować się będą pytania zadawane przez Wykonawców i odpowiedzi, zmiany SIWZ dokonywane przez Zamawiającego oraz ewentualne informacje o środkach ochrony prawnej.
- Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
- Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które są niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
- Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Oferta musi obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
- Zamawiający nie przewiduje, aukcji elektronicznej, dynamicznego systemu zakupów i umów ramowych.
- Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców.
- W przypadku realizacji zadania przy udziale podwykonawcy, Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie, którą część zamówienia powierzy podwykonawcy.
- Wykonawca winien zaakceptować warunki zawarte w niniejszej specyfikacji.
- Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Zgodnie z art. 42 ust. 2 PZP Zamawiający przekazuje SIWZ Wykonawcy w terminie 5 dni od otrzymania wniosku.
- Kryteria oceny ofert: Cena brutto 100%
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Miejskiego Zakładu Komunalnego w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o. przy ul. Spacerowej 2, (sekretariat) nie później niż dnia 03.06.2015 r. do godz. 10:00.
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 03.06.2015 r. o godz. 10:30 w siedzibie Miejskiego Zakładu Komunalnego w Polanicy-Zdroju Sp. z o.o. przy ul. Spacerowej 2.
— Wykonawcy mogą uczestniczyć w publicznej sesji otwarcia kopert (opakowań) z ofertami. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy protokół z sesji otwarcia ofert na pisemny wniosek Wykonawcy.
— Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający zgodnie z art.86 ust.3 PZP poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
— Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy firm, adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące cen zawartych w ofertach.
— Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu Zamawiający udostępni po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty z tym, że oferty są jawne od chwili ich otwarcia z uwzględnieniem § 8 pkt 13 SIWZ - Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.
- Składający ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:
— Ryszard Lis tel. 74 865 17 80, fax 74 865 17 70
— Tomasz Bloch tel. 74 868 14 84, fax: 74 868 14 84
Prezes Zarządu
( — )
Jacek Tyniec
DOKUMENTY DO POBRANIA
- SIWZ - LEASING UŻYWANEGO POJAZDU BAZOWEGO Z ZAMIATARKĄ
- Załącznik 1 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Załącznik 2 - OŚWIADCZENIE
- Załącznik 3 - FORMULARZ OFERTY
- Załącznik 4 - ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY